Dieta a seksualność – jak podwyższyć libido naturalnie?

Wpływ diety na seksualność jest coraz bardziej doceniany. Zwracamy dużą uwagę na to co ląduje na naszych talerzach, liczymy kalorie, łykamy witaminy, żyjemy coraz zdrowiej. Przykładamy wagę do tego jak dane produkty wpływają na nasz organizm. A jednak czasami coś szwankuje. Na co zwrócić uwagę kiedy zamiast do sypialni wolimy uciec gdzie pieprz rośnie? Bujne życie seksualne nie jest jedynie przywilejem młodych. Co dodać a czego unikać aby libido zawsze było na wysokim poziomie?

Przede wszystkim warto zastanowić się dlaczego problem nas dotyczy. Jest kilka aspektów które warto przemyśleć. Niskie libido może być spowodowane wiekiem, trybem życia, lekami, problemami psychicznymi a nawet niedoborami składników odżywczych. Badania pokazują że ponad 30% kobiet i 15% mężczyzn ma problem z osiągnięciem satysfakcji z seksu.  Dieta jest w stanie poprawić produkcje testosteronu i utrzymać ją na odpowiednim poziomie. Dlatego przede wszystkim zadbajmy o produkty które w naturalny sposób pomogą nam wrócić do dawnej formy.

Zapewne każdy kiedyś słyszał o afrodyzjakach. Ta tajemnicza nazwa kryje za sobą substancje wzmagające popęd seksualny. Hiszpańskie muchy i inne dziwne wynalazki należy testować bardzo ostrożnie. Natomiast jest kilka produktów które na pewno nam nie zaszkodzą, a mogą jedynie pomóc i to całkiem skutecznie. Badania wykazały, że kapsaicyna zawarta w papryczkach chilli poprawia przepływ krwi do genitaliów, oraz wyzwala energię. Należy uważać aby w czasie gry wstępnej substancja nie przedostała się do miejsc intymnych naszej partnerki, gdyż może się to skończyć intensywnym pieczeniem. Równie pomocne mogą okazać się banany które dzięki wielu składnikom odżywczym naturalnie zwiększają popęd. Awokado z kolei intensyfikuje doznania seksualne. ostatnim afrodyzjakiem są figi które dzięki zawartemu w nich cynkowi wspomagają naszą gospodarkę hormonalną.

W diecie nie powinno też zabraknąć pokarmów bogatych w żelazo które pomaga pobudzić oraz nawilżyć miejsca intymne (mięso, ciemne liście sałat, buraki), witaminę C o właściwościach wspierających cyrkulacje krwi (cytrusy, brokuły), czy choćby kolagen który z wiekiem zanika powodując problemy z erekcją (suplementy, bulion). Oprócz diety dobrym pomysłem jest też wspomaganie się produktami takimi jak Kamagra która zawiera sildenafil stymulujący przepływ krwi do prącia. Czasami wystarczy jedynie lekka pomoc aby przełamać lęki, lub psychiczne napięcia. Kamagra jest lekiem bez recepty który znacząco zwiększa satysfakcje z seksu. Wszystko co wprowadzamy do naszego organizmu będzie miało pośredni wpływ na każdą sferę naszego życia, także seksualną. Dlatego ważne aby niektóre rzeczy ograniczyć. Na pewno nie będzie zaskoczeniem umieszczenie na czarnej liście takich produktów jak alkohol, papierosy czy przetworzona żywność.

Każdy problem jest do rozwiązania, ale z całą pewnością najważniejsza będzie szczera rozmowa z partnerem. Nie ma nic gorszego od tuszowania prawdy. Dlatego jeżeli coś nie działa tak jak powinno, nie bój się o tym porozmawiać. W teamie zawsze prościej stawia się czoła wyzwaniom.

Informacje na podstawie https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *